- Nederhop Vidz -

De revolutie start hier.

Het is tijd voor een speciale blog voor videoclips (en soms tapes...) uit de Nederlandse hiphopscene. Zoals je nu al vermoedt, op deze blog worden alleen videoclips gedropt van Nederlandse bodem. Nederhop Vidz is in het leven geroepen om hiphop in en uit Nederland beter op de kaart te zetten.

Omdat de meeste Nederlandse video's niet ter download aangeboden worden, biedt Nederhop Vidz de clips naast streamingformaat ook in 3gp- en mp4-formaat, zodat er optimaal profijt gemaakt kan worden van de videoclips.

Geniet ervan en support NL hiphop!

- Ampirex, Nederhop Vidz

woensdag 5 maart 2008

Juweetzelff ft. Miro Maton - Eyo Mami

Ik heb vandaag gewoon lekker zin om een videoclip af te kraken. Het slachtoffer dat ik heb uitgezocht is dit keer Eyo Mami van wannabees Juweetzelff (hahahaha) en Miro Maton (de moordenaar). In de clip ervan laten ze zien hoe stoer ze zijn en hoe de sletjes hun billetjes laten trillen tegen de penisjes van de pubers. Kortom deze Ju Weet Zelffers (smooth gekleed in zwarte truien) zetten zich zelf graag compleet voor schut in mijn ogen. Een tip van mij, willen ze tekstueel progressie boeken zou het heel handig zijn om naar Doc Don John te luisteren (google maar. Voor mij is hij toch één van de beste rappers in the world wide scene. Dus ja). Het enige positieve aan de track van Juweetzelff is de beat, die ik wel oké vind. Kijk zelf maar, juweetzelff!



3gp & mp4: dat is deze clip dus absoluut niet waard.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

HAHAHAHAAHAH !!

oohhh wat heerlijk :D
dat mensen die shit zo lauw vinden dat ze HAAT shit op een website gaan zetten onze clip erbij alles soort van eigen promotie team
ahhahahahahahahahahaah

en ik zeg je nog eerlyk swa
die clip is KAKAAAAAA
commercieele troep

interesseerttt me niks
was niet eens mijn ding om die shit te doen
ken je niet hendele he hoe ik chicks krijg hahahahahahahahahahahahahahah

JUWEETZELFFF
CHECK www.nem-c.hyves.nl en www.boomr.nl/juweetzelff
voor de NIEUWE NUMMERS (ZONDER NOS DIE KAKA COMMERCIELE IDEE MANNETJE )

want ju weet op zich zit er wel wat in , in wat je zegt.
Het is rotzooi die clip , maar alsnog ik heb gewoon SCHIJTTTTT

die clip was nos ze idee , eyo mami is al een nummer van NOS , ik heb alleen 16 erop geschreven , nou je kan niet ontkenne dat die 16 van NEMC te errug is , op die beat over dat onderwerp EYO MAMI ( die onderwerp bestond al en shit juweettoch )

AIGHT FLEX DAT JE FF DIE PROMOTIE VOOR ME DOET ,
kost me weer minder moeite voor me marketing juweettoch ;)

PEACE

Anoniem zei

doe niet zielig is gwoon kk domme clip,track en skillz zijn niet zo waardeloos als de clip maar ook niet bepaald van wereldformaat

get real, ga muziek maken ofzo

www.myspace.com/BB_hiphop

Anoniem zei

NEMC kom niet stoer doen, kk mongool. Die clip was jouw idee, jij moest vriendinnetjes van je zusje omkopen om in die clip mee te laten doen. Damn, foolish. Houd je kk bek incestkind!

Anoniem zei

waar in dit nummer zit miro maton? ik hoor die man er niet in
btw kk slecht nummer ;)

Advertenties / Advertisements

Nederlands
Nederhop Vidz is bereid om advertenties op de website te plaatsen. Tegenwoordig wordt Nederhop Vidz dagelijks bezocht door bezoekers uit de wereld, voornamelijk Nederland. Nederhop Vidz verzekert u daarom dat uw advertentie zal worden gezien. Voor meer informatie, neem contact op met Nederhop Vidz.

- Ampirex, Nederhop Vidz

English
Nederhop Vidz is willing to put advertisements on the website. Nowadays Nederhop Vidz is daily visited by visitors from all over the world, especially the Netherlands. Therefore Nederhop Vidz guarantees you that your advertisement will be seen. For more information, please contact Nederhop Vidz.

- Ampirex, Nederhop Vidz